kerje tyme

kerje tyme
ggggggg

Wednesday, 24 July 2013

xdop rejeki... sob3

semalm 24 julai 2013... result pjj for ijazah sarjana muda kluar... huk3... dukacita anda tidak berjaya..... wuwaaaaaa...longgar rasa lutut2 ni... sedihnyerrrr...... tuhan je yg tau...  smpai skrg ni, perasaan kecewa tu x hilang lg.... huwaaaa....nak nanges sgt2,,,tp kuatkan jela ati ni..kol org ined , yg angkat tepon tu pon pelik n macam x caya je nape aku x dapat...last skali org tu mintak maaf tanda simpati la kot... huk3.... rasa mcm ade duri dalam paru2 ni...nak bernafas rasa sakit... mula2 tau result tu, mmg duk menung... xleh nak fikir..wat benda smua x kena... sedihhhh sgttttt..mujur pagi tu aku hepi... sbb dpt wet raya.. baru pose 2 mggu da dpt wet raya 5o hengget..eh,2 mggu ke? mcm x ckup jer.... ngeeee... mekacih bebanyak ;)

dgn kije kat opis x siap lg..jawatan misi,tp kena wat kije kerani, akauntan smua,,,eii, nyampah tol tgok nombor.. sakit je mata ni... isu claim OT lg... tanya org ni,org ni soh tanya org ni..org ni soh tanya org ni plak..10 org tanya last2 balik ke org yg mula2 aku tanya..kita ni punya la tggu dekat sejam kat opis die..balik2 dorang jawab sambil lewa jer... mujur x menitik air mata depan2 dorang ni td..lau x makruh x pasal2... geram3... da la kite ni tgh sedih..tambah nak hadap dgn perangai manusia2 ni lg..eiiiii...

berita kat tv mlm td lak pasal Bn mng n bonus 500... humm..malas nak komen yg ni...

eiiiii..... perasaan yg sgt x best skrg ni.... punya nak ilangkan tension, smlm balik keje p tesco beli donut 6 ketul...see, i beli benda yg slama ni i x suke.. mmg kepelikan perangai seseorang yg frust... huk3.. pastu otw nak balik tu ternampak pusat latihan Apple... waaaa..that's my old dream... nak amek kelas jahitan..dulu dah daftar dah nak blajar menjahit kat KL..tp masa x mengizinkan..keje plak pindah randah jer... mmg x leh nak komited... skrg ni, since i x dpt smbung degree, why not kite cube benda lain kan.. gagal dapat sesuatu yg kite nak bukan bermakna tertutup terus peluang ut kite teruskan hidup kita... dunia ni luas... banyak lg pilihan kita boleh buat,,, i advice to myself supaya x rigid kan sgt pemikiran sendri...kalau kite bagi had kat hidup kite, nt kite sempitkan kehidupan kita sndri... make it big... yes!!! kata2 semngat dari diri sndri.... huhuuu..dekat2 nak raya ni.. jangan ngada2 nak sedih ye nadia...keep smile okay!!!! 

Friday, 12 July 2013

kebahagiaan adalah milik mreka yang mempunyai impian dan keberanian utk berusaha menjadikannya kenyataan

(Caprice)
Good evening sayang
Its your boy C to the P
And I got 5 minutes right about now
We got Ramlah Ram right next to me
Let’s go

(Ramlah Ram)
Seandainya cinta ini bisa membahagiakan
Pastinya dunia ini akan ku miliki
Walau ku tidak mampu untuk meluahkan
Harapan cintaku ada di hati mu

Seharusnya aku dapat diberi peluang
Untuk menyayangimu sepenuh hati
Mungkinkah kau kan terima ku seadanya
Kerna ku belum tahu kau mencintaiku

(Caprice)
Yeah yeah yeah
What’s up girl it’s your boy
Young hovo so far and I’m trying closer
If friends talk ain’t that great
Wait a minute girl I believe in fate
From the day when we met
Day when you left
I’ve been thinking about you
Every day dayday
Siang malam ku menunggu
Kau buat ku huru hara
Really wanna hola hola
Bila nak manja manja wow

(Ramlah Ram)
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku di matamu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
Sebenarnya Caprice dah lama

(Ramlah Ram)
Tiba waktu saat ku nanti akhirnya pasti
Kau lafazkan cinta seribu pengertian
Lima minit yang ku tunggu saat bermakna
Kau kini menjadi milikku selamanya

Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pastikan dapat melihat aku di matamu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
There’s nobody else like me
Most likely and not like me
They are four maybe three
Take your two when I really got one
Sayang jangan bimbang
Antara bintang-bintang
Dikau saja yang berkilauan
Ku sentiasa di awan nano nano
Yeah I know ke angkasa I follow
So we should get together
And pretend there’s no
Tomorrow tomorrow

(Ramlah Ram)
Oh sayang kini engkau perlu tahu
Ku tak ingin menjadi pemuja rahsia
Mencintaimu satu saat yang bermakna
Ku menanti lafaz cinta tiga kata

Andai kau sang pencinta wanita
Kau pasti kan dapat melihat aku di matamu
Jujurnya adakah kau sudah berpunya
Membiarkan hatiku dalam dilema

(Caprice)
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang
Sayang jangan kau bimbang
Antara bintang-bintang

Ramlah Ram and my name is C to the Phttp://www.youtube.com/watch?v=ARpeljqlXqY

Sunday, 7 July 2013

sob3

Bila ku hanya sesaat bagimu
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu
Aku tak sanggup jauh darimu
Kerna kau yang membuat aku menyayangmu
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Cintaku ini abadi untuk mu
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi
Aku tak sanggup jauh darimu
Kerana kau yang membuat aku menyayangmu
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Cintaku ini abadi untukmu
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meningggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup bila sendiri
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi
Aku tak bisa bila kau pergi
Aku tak bisa bila kau pergi

mungkin ;(

mengapa waktu tak pernah berpihak kepadaku
apakah aku terlalu, terlalu banyak berkelana
mengapa kita masih saja tak pernah bersatu
selalu saja bertemu, bertemu saat kau milik yang lain
mungkin kau bukanlah jodohku, bukan takdirku
terus terang
aku merindukanmu, setengah mati merindu
tiada henti merindukanmu
masih hatiku untukmu, aku tetap menunggumu
mengapa waktu tak pernah berpihak kepadaku
apakah aku terlalu, terlalu banyak berkelana
mungkin kau bukanlah jodohku
atau bahkan bukan takdirku
terus terang (terus terang)
aku merindukanmu, setengah mati merindu
tiada henti merindukanmu
masih hatiku untukmu, aku tetap menunggumu
aku merindukanmu, setengah mati merindu
aku merindukanmu, masih hatiku untukmu
aku tetap menunggumu (ku tetap menunggu)
(setengah matiku menunggumu) menunggumu
aku tetap menunggumu

huk3

Berulang kali kau menyakiti 
Berulang kali kau khianati 
Sakit ini coba pahami 
Ku punya hati bukan tuk disakiti
 
Ku akui sungguh beratnya
 Meninggalkanmu yang dulu pernah ada 
Namun harus aku lakukan 
Karena ku tahu ini yang terbaik
Ku harus pergi meninggalkan kamu 
Yang telah hancurkan aku 
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar darinya 
Mestinya kau sadar itu 
Bukan dia, bukan dia, tapi aku
Begitu burukkah ini 
Hingga ku harus mengalah
Cintaku cintaku
 Lebih besar dari benciku lebih besar dari benciku 
Cukup aku yang rasakanJangan dia jangan dia 
Jangan dia jangan dia cukup aku
Jangan dia jangan dia cukup akuJangan dia
 
 
 
 
 
 
huwaaaaaa......sedihnyerrrr laguuuuuuu 










Tuesday, 18 September 2012

tips elak Gemok selepas kahwin

model x berbayar :p


Mmg biasa didengar, selepas kawen x kire pompuan or laki...akan jadi gemok bergande berbanding mase idop bujang..
kenape yer? yg 2 sy xde jawapan.. maybe sbb bahagia kot.... cukop makan pakai smue... kan... heheheh...
Tp skrg ni, i nak bagi beberape tips la utk menten kan badan cam b4 kawen....

okays...ini die rahsie kekal langsing selepas kawen.....

1. pastikan anda bergadoh dgn pasangan anda setiap hari.... bile dah gadoh, kompem la x bahagia kan.. bile x bahagia, hati gelisah la kan,,, n bile gelisah.. jd x selera la nak makan kan... bile x selera nak makan, kurus la kan....haaaa..... ok la kan....

2.jangan beli ape2 jenis makanan pon utk dibawa balik ke rumah... kire haramkan makanan la kat kawasan rumah... boleh makan kat opis or kedai je... dah balik umah x leh makan dah..

3. jangan simpan duit kat umah... pastu bile lapar xde duit nak wat beli makanan kan,,, so x makan la jadinye...

4. jangan beli perabut banyak2 kat umah... biarkan umah kosong...then wat sukan lumba lari dgn suami n anak2 setiap petang.

5. galakkan anak2 n suami menyepahkan rumah..then anda sorang2 dgn kadar segera kemaskan smula seluruh kawasan rumah... ini dpt membantu pengeluaran peluh n meningkatkan kadar metabolisma badan anda..

6. bela tikus banyak2 dalam umah...disamping itu, bela kucing sekor... setiap hari pas balek kerja, lumba dgn kucing anda..sape dpt tangkap tikus dulu die menang.

7. sekiranye semua tips telah dilaksanakan tetapi tidak berjaya, perkara yg perlu dilakukan ialah...... jangan sesekali kawen... jadilah anak dara lanjut usia or bujang terlajak....


sekian petua berguna dari nenek moyang bersama. (0_<)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...