kerje tyme

kerje tyme
ggggggg

Monday, 10 March 2014

ciannyaaaa kucinnnnn tuu...

sonokkk.. sonok sgt jumpa kwn2 skolahh..
haihhh.. x puas rasa jumpa dorang..

kepoh x terkata.. mula2 jumpa tu mcm segan la gak sbb kekok da lama sgt x jumpa reramai kan..

tp bila da start kua 1 topik.. haaaa....hamekk..x bentiiii... tub2 tgok jam dah kul 11 lebih..
x terasa langsung bila da borak sakan kan...

yg x tahan tu, budak2 ni kata x sangka skrg aku da wanita..hahahha.. yelaaa,dulu zaman skolah mana kesah kat penampilan sgt..lg laa aku jenis suka sukan.. kawad kaki la..apelaa..smua jenis yg menjemurkan diri bawah matahari,,berpanasan n menghitamkan kulit wajah mulusku..ehhhh..mulus kerr?? hahahaha


hokayyy..panjang muqadimah yer... dijadikan cite, pas antar member aku balik umah dia, aku sorang2 laaa drive balik umah... dia ajak tido umah dia sbb da dkat kul 12malam..tp malas lahh..selesa bilik tido sndri kan.. (esoknya dia gtau ayah dia cakap anak jawa mmg berani)...

ngah mendrive sensorang niii... nak ilangkan sunyi bukak laa radio sinar lau x silap..kua pulak lagu dayang nurfaizah dipintu syurga..aku pe lagii..layan laa..hahaha..tetibe, melintas dgn lajunya seekor haiwan yg aku rasakan tepat sekali adalah seekor kucing.... aku x sempat nak wat ape2..gedguk..fuhhh..mmg smpai skrg terasa lg bunyi tuuu..
huwaaaaa....
aku da jadi pembunuhhhhhh... seekor kucinggg...
masa tu jam tepat kul 12..automatik menggeletar 1 badan..ishhh... apa jd kat kucing tuu?????
mati ke x ek??? selama aku bawak keta aku ni, x pernah lg langgar benda hidup..salunya langgar keta org jer,,,

esoknya, lalu jalan yg sama aku perati kwasan tu.. xde plak bangkai kucing..
hurmmm.. aku harap sgt kucing tu hidup lg...
tp sian dia...
meti tersiksa..



kucing..... maafkan sayaaa.... nape melintas x tgok kiri kanan????
huwaaaa... ciannyaaaa dia... rasa bersalah menyelubungi selinap kalbu :'(

ni sugar glider... bukan kucing


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...