kerje tyme

kerje tyme
ggggggg

Wednesday 2 May 2012

List Barang Wajib Perempuan

Seperti yg semua kaum perempuan tahu,  x sah rasenyer kalu sorang perempuan ni xde barang2 kat bawah ni:
  1. barang kemas lengkap : rantai leher, gelang tangan, cincin, subang ang gelang kaki
  2. jam tangan
  3. handbag (lg baik kalu yg berjenama)
  4. kasut (bergantung pade minat, ade yg tumit tinggi ade yg bese2 je janji comey)
  5. barangan make up dari hujung kaki smpai hujung rambut (biasenye lebih dari 10 jenis)
  6. baju n tudung (ofkos la kan utk tutop orat..cheee)
  7. beg duit @ purse
  8. gadjet2.tp besenyer pmpuan ckop ade 1 ensetm,1 lptop, 1 kamera
  9. erm... yg lain pk sndri la...gagagga :p
mekup2 salu stanby dlm beg
beg tangan sgt penting utk isi barang2 wajib laen...:p
fuhh..ni kalau dapt...hahahha

Tp bagi aku,,,xdela wajib sgt... sbb dalam bnyak2 senarai barang kat atas aku cume ade 10% je kot...
ni senarai barang yang aku ade :

*barang kemas => rantai leher (setelah dipujuk rayu oleh akk yg jual rantai 2...kalu x x pernah terniat pon nak beli
                              => subang @anting2... aku dah kasi kat anak buah aku pasai aku rimah dgn bende kecik kat telinge aku ni....hahhaha
* handbag...beli kat pasar malm...2 pon pasal ade org bising stail aku x macam org dah keje..cettt

* kasut...ak lebih selesa pakai sliper cap asadi...ringan n mudah di bawa ke mane sajew..kuakuakua. selain 2 aku ade kasot sport, futsal, hiking n kasot itam unipom kije...

*make up aku ade pencuci muke, moisturizer, bedak n lips balm je... cap garnier paling aku suke

*gadjet? enset samsung berharge rm68 n nokia rm100... 2 pon aku salu lupe letak kt mane....pas2 kene marah sbb x reti angkat bile org kol...lerrrrr
* jam tangan n purse mmg ak x reti gune...ade gak beli..tp x taw skrg kat mane... beli skali seumur hidup kot...haah
erm...akak2 ak cakap camni kat aku..ko ni nampak je gaye cam ayu net...tp sbernarnyer..langsung hampreh...huiks...sampai ati akk ak ckp cm2 kan... nak wat camne...
dah aku selesa dgn gaye idop aku skrg,,, tp lg 1 barang wajib yg aku rase sgt penting adelah kereta @ transport yg membolehkan aku menjengkit @ kulu kilir kemane saje ak nak g...heheheheh
berjalan mmg hobi no.1 ak...sbb 2 cpt hafal jaln..hueh3 @ pantai bukit keluang besut

berderak at pantai melawi...

pantai cahaya bulan pulak...wiwiwiiw :p

p/s: kat atas citer sal barang pmpuan..gambau bwah pasai pantai plop..lari topik sungguh :p

5 comments:

  1. bg kak maria semua wajib ade n wajib berjenama...

    ReplyDelete
  2. Amboi gambar sangat ekslusif! Terbaik. Aku pun juz ada bedak saja. weeeheee~~
    v(^_^)v

    ReplyDelete
    Replies
    1. yan.... yo lo ler ade bedak2 jer..beg tgn prada... jam gucci 2 ape? heheheh

      Delete
  3. hahahhaha,,,mmg pantai xde kene mengena ngn mekap ea,,haha,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.... taw xpe badar... janji i happy n ade gambo kat setiap entry...kui3 :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...