kerje tyme

kerje tyme
ggggggg

Friday, 19 August 2011

Sungguh aku x bisa..membenci dirimu...


mase balek keje smalam,rase boring giler..on la radio kot2 bleh layan lagu2 raye kan...bukak2 je trdengo plak lagu yg x penah aku dgr slame nih.cenggini bunyiknye "sungguh ak x bisa membenci dirimu"..cm2 la ..dalam ati aku,erm,,sodap gak lagu ni..cam kene je dgn aku liriknye..chee...ape yg dah trjadi n ape yg aku dah lalui? bia ak sorng jela yg taw...yela..dalam idop ni mmg mcm2 yg kite kne lalui kan..barulah namenye hidup kan..kalo x bek ma*i je..tp jgn pulak smpai berniat nak bunuh diri ye.hehe..dalam edop kite ni,msti ade seseorng yg memberi kesan kat diri kite ni..tipu la kalo ckap xpenah ade rase terkesan dgn seseorg ni kan..camne nak expain ek..contohnye,.sepanjang edop ak 22 tahun ni, ade la sorang hambe Allah ni yg betol2 wat aku x leh lupe die...bkan sbb sayang giler or benci giler ke ape ke..tp kehadiran die yg sekejap dlm edop ak dlu btol2 mengubah persepsi ak kpde sesuatu..mmg x dinafikan mule2 ak agak benci dgn ape yg die wat kat ak..tp bile2 pk2,sbnanye ak x benci pon kat die..berterime kasih kat die lg...peningnye nak cite..huhu.cmni la.ak bg lg 1 contoh,bile ade artis baru naek,(jue aziz contohnye)..ak gile2 mluat dgn die. sbb die bleh suke2 tkar bf mcm bgos sgt..menang mlaysia most beautiful plak tuh(naib johan)..tp lame2 ak jd minat plak dgn die.sbb die ade bakat,cantek n sore die sedap..sbb 2 kite x bleh benci org sgt2..syg sgt2 pon x bleh..dalam Al-Quran pon ade.."dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."  (Al-Baqarah: ayat 216 ) 


nah..ni la die lagu geisha yang aku amek dari u tube..dngar2 kan n slamat melayan ye...
sodap kan....hihi

1 comment:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...