kerje tyme

kerje tyme
ggggggg

Monday, 16 April 2012

KaWeNnnnN????

erm... kejap je rase mase berlalu...
sorang demi sorang akak ak nak kawen..
pasni x dpt la nak berpoye2 lg dgn dorang...huuuuuu... :(



time masing2 bujang lg... :)
huhu..... skrg mak org dah.....


malam nikah k long @ apis :p

bile akak dah kawen...yg jd mangse aku la kan...
naek rimas jugak la bile tiap kali balek mak abah asek tanyer jer....
adoi laaaa.....
mude lg kot.....baru je 22 tahun (x dpt trime hakikat tahun ni masuk umur 23 dah..huarghhhh)
tiap kali balik jgak la ade je calon2 baru yg mak abah nak kenalkan...eiii.... xnak2...nak idop bujang lg....x puas lg kot...
rase cam x sesuai je aku ni nak jd bini n mak org skrg ni.... serbe serbi kurang...huhuhu....
lebih tepat lg... x sampai seru lg....huhuhuhu.....


erm...xpe la..bile smpai mase nyer nanti...dtg la jodoh 2...
kanke idop mati, jodoh pertemuan ditentu Allah yg Esa...
so, xyah nak kalut sgt la.... :p

amek berkat kat bilik pengantin org jelah dulu...huhuhuu :p






9 comments:

  1. dah sampai masa tu.. pompuan bila dah capai 25 tu maknanya dah tua taw... kawen di waktu muda... calon xde, aku ada.. haha.. maria stuju x??

    ReplyDelete
  2. hamboi2... x cukop sorang ker terr??? mude lg la 23... lom tue...hahahah

    aziani....jgn nak gatai kat cni eh..hahahha

    ReplyDelete
  3. alaaa sikitnya gamba pengantin...hu3

    ReplyDelete
  4. huhuu...nak tgok lg ker? kene tggu bulan 9 la..kak ngah plak kawen...hehheh

    ReplyDelete
  5. akak ko nk kawen buln 9 ni ke?? ko x join skali??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haish... musti lah join skali...tp as assistan jer la...hehhehe

      Delete

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...